Prijava

podpora

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine iRobot so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
 
S spletno trgovino iRobot  (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje TILT d.o.o., Masljeva 3, 1230 Domžale, matična številka: 5470536, davčna številka: SI58562265, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine iRobot , pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med
prodajalcem in kupcem.
Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
 
Vrste uporabnikov

Nakup v spletni trgovini je mogoče opraviti brez predhodne registracije. Po želji pa se je v spletni trgovnini moč tudi registrirati. V primeru, da je kupec registriran, ne potrebuje vsakič znova ob naročilu vnašati svojih podatkov. Kupec se lahko odloči in hkrati z vpisom na spletno stran registrira tudi svojega robota. Registracijo robota, lahko kupec opravi tudi kasneje.
 
Dostopnost informacij
iRobot se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju TILT d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov
- dostopnost  artiklov
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve
- način plačila in dostave
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
 
 
Ponudba artiklov
Cene so prikazane kot Maloprodajne cene 
(cena z davkom).
 
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med iRobot in kupcem je sklenjena v trenutku, ko iRobot kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo smo prejeli v obdelavo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za iRobot kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku iRobot.
 

Načini plačila na spletu
iRobot omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju.

  • Po predračunu.

  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro, Diners club)

  • Z obročnim plačilom na 2 do 12 obrokov s kartico NLB (Visa, Mastercard), za nakupe višje od 200€.

  • Z obročnim plačilom Diners club kartice do 12 obrokov, za nakupe višje od 200€.

  • Z brezobrestnim kreditom Summit Leasing & Kredit. Več o pogojih kredita...


Načini plačila v prodajnem salonu iRobot

  • Z gotovino
  • Po predračunu
  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, Diners club)
  • Z obročnim plačilo Diners clib do 12 obrokov, za nakupe višje od 200 €.
  • Z obročnim plačilom na 0,3,6 ali 12 obrokov s kartico American Express  
  • Z brezobrestnim kreditom Summit Leasing & Kredit na 12 obrokov. Več o pogojih kredita... 

Izdaja računa
Tilt d.o.o. z naročenim blagom kupcu pošlje tudi račun.  V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 
Cene
Cena velja enako za vse uporabnike iRobot .
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
 
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko

Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
TILT d.o.o v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 01 530 04 06 ali po e-mailu na naslov info@irobot.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
V primeru upravičenosti do vračila artikla lahko koristite zamenjavo za enak artikel. Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja iRobot, z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@irobot.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: TILT d.o.o., Masljeva 3, 1230 Domžale ali ga osebno prinese na na sedež podjeta Tilt d.o.o., Masljeva 3, 1230 Domžale
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Na iRobot omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim ali dražjim z doplačilom.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancija za robotske sesalnike iRobot Roomba, robotske pomivalce tal iRobot Scooba, robotske čistilce tal iRobot Braava, robotske čistilce bazenov iRobot Mirra je 2 (dve) leti. Stvari, ki spadajo v garancijo so določene na posameznih garancijskih listih za posamezen model. Če kupec želi točne informacije pred nakupom, prosimo, da kontaktira uvoznika na telefonsko številko 01/5300460 ali po elektronski pošti
info@irobot.si.
 
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost  artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na TILT d.o.o vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.
Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle v TILT d.o.o pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli', ni mogoče vrniti. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Tilt d.o.o. je dostavna služba Pošte Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Ceniki dostave

Strošek dostave je 3,99 €. Za nakupe ned 60€ je dostava brezplačna.
 
Varnost
iRobot uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. iRobot v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec  TILT  d.o.o. in Sistem Bankcard. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
 
Varovanje osebnih podatkov
 
TILT d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
TILT d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov iRobot : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z iRobot.
TILT d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
TILT d.o.o. hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov iRobot: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z iRobot. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
 
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 
Komunikacija
 
TILT d.o.o.o bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
 
Oglasna elektronska sporočila iRobot bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj iRobot bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo iRobot izrecno spoštoval.

  • oglasna sporočila iRobot bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 
Ocene, mnenja in priporočila
 
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
 
TILT d.o.o omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih TILT d.o.o pregleda. TILT d.o.o ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni TILT d.o.o ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
 
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in TILT d.o.o dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. TILT d.o.o ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu TILT d.o.o vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na TILT d.o.o
 
Omejitev odgovornosti
 
TILT d.o.o se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da TILT d.o.o ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo TILT d.o.o kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
 
TILT d.o.o ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. TILT d.o.o mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. TILT d.o.o ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
 
TILT d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih TILT d.o.o v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
 
Sistem ravnanja z odsluženo električno in elektronsko opremo


Družba Tilt d.o.o. je vključena v sistem ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo družbe ZEOS d.o.o. (Št. pogodbe za OEEO: POGZAV-0280/11; Št. pogodbe za baterije: POGZAV-BAT-098/11).
Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate na sedežu podjetja Tilt d.o.o., ali v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.

Pritožbe in spori

TILT d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. TILT d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem TILT d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 530 04 60 ali po elektronski pošti na
info@irobot.si  Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@irobot.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
TILT d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si TILT d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
 
Pogoji veljajo od 1. februar 2014.


 

Obvestilo uporabnikom iRobot Roombe, serije 500

Vse lastnike robotskih sesalnikov iRobot Roomba serije 500 obveščamo, da vam ponujamo možnost obnove vašega robota po promocijski ceni.

12.07.2016
vse novosti


Roomba 605 Outlet

Roomba 605 OutletOdprta embalaža. Brezhibna, 2 leti garancije.


349,90
ODPRODAJA!

vsi izdelki
 
AKCIJA! ...
Roomba 876
cena 599,00 €
 
več o akciji
 
 
Izdelek je bil dodan v košarico
Pojdi v košarico